Volgers

dinsdag 1 augustus 2017

Zonnige groeten

Hoi blogmaatjes !

Omdat ik met mijn kaartje gewonnen heb bij de Duitse My Besties Challenge heb ik ook weer een GDT-plaatsje aangeboden gekregen, en daar kan ik moeilijk nee op zeggen !

Mede met het thema bij de challenge van De Egel in mijn hoofd 'monochroom', heb ik dit kaartje gemaakt :


Bestietje ingekleurd met Derwent (op weekend aan de Moezel vorige maand 😎 ). Ik deed glitters op haar jurk met Wink of Stella Clear, maar het is me niet gelukt om die op de foto te krijgen.
Het papierblokje komt uit de Action en is momenteel één van mijn favorieten! Zo een mooie zachte kleuren!
Plakletters van jaren geleden op een Boekenfestijn en de bloem is een recente aankoop bij Marianne Design.

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden !

en met dit kaartje won ik bij Cheerful Sketches ! YEAH !


Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Gina,
    ein wunderschönes Gastdesigner Werk zeigst du uns. Ich bin immer begeistert von deinen Werken. Ich gratuliere dir zu deinem Gewinn. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je winnende kaart ook dit is weer een leuke kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Gina wat heb je weer een dot van een kaart gemaakt. Zo mooi in die zachte tintjes blauw. In het echt zal het nog mooier zijn met die subtiele schittering van wink of Stella. Ik vind het heel leuk zoals je de glitterletters hebt verwerkt en ze staan er top bij. Gefeliciteerd met je winnende kaart en dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Gina, you are welcome to enter my candy if you like, I post anywhere, not cost much, up to you . My birthday is at the end of the month but I always do a birthday candy...
    Gorgeous card here as always I love your colouring.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer een leuke !!!!
    En congrats met je winnende kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love that gorgeous shade of blue! Lovely design!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. awesome card
    Thank you for joining us at my besties french blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snoezig kaartje , mooie kleuren wwooww
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen