Volgers

woensdag 30 augustus 2017

All you need is LOVE

Hallo blogmaatjes !

Bij De Egel loopt een challenge met als thema "boerderij".

Ik ben dan even gaan zoeken in mijn Décotime boeken met 3D-plaatjes en heb daar toch een aantal diertjes gevonden die je ook op een boerderij tegen kan komen...

Als eerste heb ik het kaartje met de ganzen afgewerkt. Dit koppeltje kan vrij rondlopen op het erf en houdt té nieuwsgierige bezoekers op afstand. Haha ! Soms zijn ze erger dan een waakhond!


De achtergrond had ik al een tijdje klaar liggen. Het was een experimentje met bloemen die ik eerst zes keer had uitgestanst, op een papiertje geschikt en dit dan geëmbosd. Lukt vrij goed.

Marianne Design Creatable LR0156

Dus als je een bepaalde embossing wil en je hebt niet de embossingfolder, maar wel een stansmal in het gewenst thema, kan je hiermee zelf een achtergrond samen stellen...


Met deze pillow box heb ik gewonnen bij My Besties International.



Groetjes en een hele fijne dag vandaag ! Gina

6 opmerkingen:

  1. OHHHHH, was für eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie achtergrond heb je zo gemaakt, Gina. En ook een pracht van een kaart.
    Gefeliciteerd met je pillowbox!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte mit einem sehr schönen geprägten Hintergrund. Gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Gina!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief dit kaartje Gina, leuk die ganzen erop,
    en gefeliciteerd met je winnende pillowbox

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Boerderij' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen