Volgers

dinsdag 4 juli 2017

Pimp your carD !

Hallo blogmaatjes !

Soms maak ik een kaartje geïnspireerd door het thema van één of andere challenge. Je volgt netjes het thema, de kaart is 'goed' maar toch niet helemaal 'je ding'. Dit was er zo eentje:

 
De roze bloempjes passen hier bij het plaatje, maar het zijn 'vergeet-mij-nietjes' en die zijn blauw...
Is het dat wat me niet aanstaat bij dit kaartje? Ik vind het kaartje verder ook te kaal.
Weggooien doe ik het natuurlijk niet, maar zo opsturen doe ik ook niet... Het belandt dan in een doos voor 'remake'-kaartjes. Kaartjes waar ik nog wel eens iets anders van ga maken...
 
En vandaag vond ik een bestemming voor dit kaartje en heb het als volgt aangepast of 'gepimpt' :
 
 
De roze vergeet-mij-nietjes er af (gelukkig had ik die met foamtape opgeplakt en dan krijg je ze er makkelijk af). Strikje aan het plaatje, strikje aan het boeket. Andere bloemetjes - uiteraard 😛 en een grote tekststempel.

Hmmm ? Ja..., dit bevalt mij beter... en jullie?

Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. Goed idee om een kaart die je niet helemaal bevalt wat aan te passen. Vond de eerste eigenlijk ook al erg mooi, maar strikjes en tekststempel maken het geheel nu helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook van die kaarten waar ik niet tevreden over ben. Je hebt het heel mooi opgelost door op deze manier de tekst en strikjes te verwerken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem mooi ik dacht ook gelijk ik mis een tekst maar die staat er nu op. Dus helemaal geslaagd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het stoort totaal niet dat de vergeet-mij-nietjes niet blauw zijn maar roze Gina.....ik vind het een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooi kaar is het geworden Gina. Soms lukt het je niet om de kaart naar je zin te krijgen en later lukt het je wel. Ik heb het ook weleens. I denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Leuk de roze bloemetjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei mooi. Maar soms kan je zoiets hebben, dat je iets mis op je kaart. Goed opgelost
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen