Volgers

zondag 9 april 2017

Van Baby tot Bunny

Hallo blogmaatjes !

Dit weekend ben ik aan het kleuren gegaan om dan uiteindelijk een kaartje af te werken zonder zelf ingekleurde digi ! Haha !

Ik ben wel in mijn nopjes met mijn nieuwe ProMarkers en experimenteer met de kleurtjes die ik heb.

Gisterenavond was ik aan een kaartje begonnen en het was mijn bedoeling er een babykaartje van te maken. Een vriendin van mijn mama had naar twee babykaartjes gevraagd, maar we weten nog niet of het voor een jongetje of een meisje gaat zijn. Dus ben ik begonnen met enkele babystempeltjes van Don & Daisy in te kleuren...


Op het internet had ik een leuk modelletje gevonden. Een easelkaartje. Vandaag zocht ik dessinpapiertjes bij elkaar. En toen plakte ik het bloemetjespapier erbij en ik vond het ineens geen "babykaart"look meer hebben... Dus tussen mijn digi even gezocht wat er dan wel bij zou passen en de precoloured digi van de easter bunny vond ik hier perfect bij passen van kleur. Plaatje in 3D opgebouwd.


Binnen wat ruimte om iets neer te pennen...


Leuk toch ?!
 
Met dit kaartje doe ik mee met volgende challenges :
 
En deze digi's heb ik vorige maand gewonnen bij Scrapping4Fun !
 
 
Deze waren ook weer superleuk om in te kleuren ! Ze zijn van "Cute as a Button"...
 
Groetjes en nog een fijne zonnige zondag! Gina
 

17 opmerkingen:

  1. Hihi dat ken ik dat je dan opeens je kaartje aanpast qua thema! Maar je afdrukjes zijn gekleurd dus kun je ook weer mee an de slag. Altijd leuk om babykaartjes te maken.
    Dit kaartje is overigens ook erg leuk geworden. Pasen is een geliefd thema momenteel!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk bezig geweest Gina en die babietjes liggen in elk geval al klaar om verwerkt te worden. Je paaskaart vind ik ook mooi, lieve zachte kleurtjes en een mooi model. Leuk om zo'n dotje te mogen ontvangen. Je ingekleurde gewonnen digi's zijn ook top. Ben benieuwd wat voor kaarten je er allemaal mee gaat maken ^-^
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! En wat een mooie digi's heb je mogen ontvangen. Mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super hoe je de digi's hebt ingekleurd ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
    je paaskaart ziet er heel leuk uit ook leuk om de oudere mallen te zien die blijven toch ook mooi moet ze ook nodig weer eens gebruiken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous shape card I love your detail. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More April Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. blijft een leuk modelletje! prachtige creatie Gina!
    Bedankt voor je deelname bij de Dutch besties:0)
    grtz Jolanda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie easelkaart,Gina.Gefeliciteerd met je gewonnen digi's.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen babykaart maar wel een prachtige kaart geworden met de leuke bunny. De schattige babietjes zijn prachtig ingekleurd. Wat een gave digi's heb je gewonnen en je hebt ze geweldig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enig kaartje! Leuk model! de digi's heb je prachtig ingekleurd. Ben nu al benieuwd naar de kaartjes die je ermee gaat maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous card, such a pretty image and brilliant design.
    Great colouring - it looks like you have been having fun.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://Scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card Gina and lovely wins...hugs. ♥[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello… Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is lovely and fits perfectly with our ‘Animals/Birds’ challenge theme… hope you can join us next time and good luck in the draw.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. How fantastic Easter card and pretty image :-))
    Thanks for sharing with us at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Gina, gaaf model! Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls Designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh gosh what a wonderful design! LOVE it! Thank you for sharing at My Besties 3d and more Challenge for April! Hugs Julie DT Coordinator xox

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En als het dan geen babykaart meer is, kun je met deze kaart wel meedoen aan onze challenge :-) Leuk hoor!
    Dank-je-wel voor je deelname aan onze Challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen