Volgers

donderdag 27 oktober 2016

52 Weeks to Christmas - Week 43 en Kersthanger

Hallo allemaal !

Wauw ! Vier volgers bij ! Joepie ! Ik moet dus wel 'iets' goed doen opdat jullie mij willen volgen ! Hihi ! SUPER !
Dora, Angela, Joke en Cindy...
heel hartelijk welkom op mijn blog !

Vandaag had ik een extra dagje vrij, wel wat afspraken ingepland, maar toch ook de tijd gehad om een kerstkaartje te maken voor 52 Weeks to Christmas. Ik heb het een paar weken gemist, maar we zitten vandaag al aan week 43 ! Als ik goed tel, nog acht weekjes en het is Kerstmis !


En dit is mijn kaartje :


 
En ik was zo verheugd met mijn nieuwe mal die ik deze maand bij Marianne Design Divas won, dat ik er ook nog een kersthangertje mee gemaakt heb.


In het hartje van de kerstroos wat glitterstickles en voor dat die droog waren er een passend pareltje ingeduwd.

De kersthanger gemaakt met enkel wat wit glitterlint (een stuk van 15 op 30) en de kerstroos  LR0435 langs beide kanten erop gezet. De strik of eerder rozet heb ik gemaakt met de Bowdabra (de strikkenmaker) Ik had een tijdje geleden een filmpje gevonden op U-Tube, met allerlei technieken om strikken te maken met de Bowdabra. Uiteraard vind ik dit nu niet meer terug :) Alleszins het is heel eenvoudig te maken. Als ik het filmpje ooit terugvind zal ik bij een volgend projectje wel eens de link plaatsen.

En? Wat vinden jullie van mijn kaartje (en hanger :) ) ?

Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kersthanger,Gina.Het kaartje erbij is ook superleuk met de mooie kerstroos.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en de kersthanger is ook erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstcreatie heb je gemaakt..ziet er geweldig uit. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje met een mooie poinsetta.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje Gina!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kersthanger en kaart, top hoor!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom ook even buurten bij je, want deze set is wel heel mooi Gina en jij hebt ook die mooie poinsetta, wat is ie prachtig hè! Je hanger vind ik ontzettend mooi! Blijven genieten van je blog hoor! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf die hanger Gina, zo kun je er wel een paar in de boom hangen zo mooi. Ook je kaart ziet er mooi uit. Wat een leuk kader rond het lieve plaatje, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gina, wat een gaaf kaartje ! Maar je hanger steelt de show in deze blogpost. Schitterend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kersthanger en leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie hanger en leuke kaart! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen