Volgers

maandag 25 juli 2016

Oehoe ! How R u ?

Hallo allemaal !

Oehoe ! How R u ?

Ik vond dit een leuke tekst bij het plaatje van het uiltje (van Beccy's Place, Feathered Friends).

Deze kaart had ik gemaakt op basis van een sketch bij Cheerful Sketches, maar vergat ze tijdig te plaatsen. Tja... kan gebeuren :)

 
Ik had hierbij direct het idee om dit kaartje naar een blogmaatje te sturen waar ik al een tijdje niets meer van had gehoord. Maar omdat ik al eerder problemen had om iets buiten formaat naar Nederland te sturen, heb ik er ook een 'standaard formaat versie' van gemaakt.
 

 
Ze heeft het kaartje intussen ontvangen en was er heel blij mee. Ik ook dus ! :) :)
 
Groetjes, iedereen ! Gina

7 opmerkingen:

  1. heel leuke kaart Gina!
    Misschien een tip voor vierkante kaarten: als je ze maakt op 12/12 en in een zgn 'geboortekaartenveloppe' stopt (12,5/14) dan kan je ze net nog als genormamiseerd formaat versturen en hoef je maar 1 internationale postzegel te kleven ipv 3 voor het buitenland...Idem voor Belgiƫ: maar 1 ipv 2 zegels.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten in die vrolijke kleurtjes. Grappig uiltje heb je erbij gebruikt en de tekst past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaartjes Gina.
    Ik herkende de sketch er meteen in, zo jammer dat je hiermee te laat bent, maar omdat je een digi van Beccy's Place gebruikt hebt, kan je hem nog wel daar in de maandelijkse challenge plaatsen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt.
    De tekst is echt leuk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gina,

    wat een enige kaartjes heb je gemaakt! Zo leuk met dat uiltje op beide kaartjes. vreemd is dat toch, dat formaat verhaal. Ik hoorde wel vaker dat het een stuk duurder is om een ander formaat vanuit Belgiƫ te sturen naar een ander land. Maar ach, dan maak je gewoon het standaard formaat.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen