Volgers

zondag 10 juli 2016

Christmas in July - sketch


 

Hallo allemaal !

Zonde misschien, maar het is mij veel te warm om naar buiten te gaan. Ik heb me vanmorgen even buiten gezet in de schaduw om een paar plaatjes in te kleuren.

Vandaag dag 2 bij de challenge van Bugadbo. Dit plaatje (AngelBoySitter) heb ik dus ook ingekleurd. Kleuren doe ik nog steeds met Derwent potloden en dan met de doezelaar de kleuren een beetje 'faden'. Of hoe zeg je dat ?

Dit is de sketch :
 
En dit is mijn kaartje :



Fijne zondag iedereen! Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Awwwww, talk about adorable!!! Love your sweet Bugaboo image. Thanks for joining our Christmas in July challenge at Catch the Bug.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous sentiment! Thanks for joining our Christmas in July event this week. We hope to see you join in on the remaining days as well.
    Good Luck!
    Jen Leeflang
    Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How cute, so perfect for a young boy. Thanks for joining in our Christmas in July event, good luck! Pia, Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en de sketch goed gebruikt. Super tekst. Helemaal een mooie kaart. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje heb je gemaakt met de sketch !!!
    Heerlijk toch om met dit warme weer binnen te knutselen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen