Volgers

vrijdag 15 april 2016

Jungle girl

Hallo allemaal !

Ik had de eer nog een keertje gastdesigner te mogen zijn op het Duitse My Besties blog van Gudrun, Artesania...

Ze had me geen bepaald thema doorgegeven, "alles mag" - het bleek vandaag "Geburtstag" te zijn. Gelukkig kan mijn kaartje daar wel voor dienen - hihi.

Ik vind zelf, het is nogal een weirdo geworden ! De digi heb ik ook van Gudrun gekregen en deze gekke meid (de digi, niet Gudrun ! ) deed me echt aan de prehistorie of de jungle denken. Ik had onmiddellijk het perfecte papiertje voor een 'jungle' in gedachten !

Hier is mijn kaartje :


De vogels en palmboompjes heb ik uit het designpapier geknipt en verhoogd weer opgeplakt. De "girl"tekst komt uit een stickervel van Décotime. De "Awesome"tekst is van hout en heb ik een passend kleurtje gegeven. Ik blijf het een gekke kaart vinden, maar ze maakt mij wel vrolijk !
Ik had ze ook eerst even aan mijn man getoond...  'Kan ik die indienen als GDT?' Hij vond ze grappig, meer moet dit niet zijn, hé?

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden ! Gudrun vond ze alvast "fantastic" !


Dit kaartje laat ik ook meedoen bij:
Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,

    die Karte ist so fantastisch geworden. Die Coloration des Dschungelgirl ist dir so zauberhaft gelungen. Ich bin immer wieder begeistert von deinen kreativen Ideen und Karten.
    Ich wünsche dir ein wunderschönes, kreatives Wochenende. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel mooi Gina.
    Leuke kleuren gebruikt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en kleurrijk dit kaartje Gina....met een prachtig ingekleurd bestiestempeltje erop...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kon hij toch nog door voor het thema.. haha.. Girl!! grappige kaart is het zeker geworden.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card Gina, such a fun image and super design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke, vrolijke kaart. De leuke Bestie vraagt ook om een uitbundige kaart, hij brengt een lach op m'n gezicht.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart !!
    Echt jungle ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Gina, mooi papier en mallen en weer een leuke ingekleurde Bestie heb je erbij gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het ook een gekke kaart maar wel leuk gek ;) Heel vrolijk en het lijkt echt op een jungle! Super leuk dat je nog een keer gdt mag zijn!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful choice of colours on this gorgeous card, lovely in all ways.xx

     {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card. Thank you for joining us at My Besties Aussie Challenge.Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen