Volgers

vrijdag 8 januari 2016

Adorable

Hallo iedereen!

Hier ben ik nog eens! Deze maand mocht ik ook gastdesigner zijn bij Cheerful Sketches! Ook hier kreeg ik een digi én een sketch om mee te werken.

Dit is de sketch:


En dit is mijn kaartje:


Zo'n lief plaatje om mee te werken! De sketch heb ik ook weer een draai gegeven om mijn wolkjes op je de juiste plek te zetten ! Haha!!!  Het plaatje heb ik ook weer ingekleurd met Derwent potloden.

En ondertussen ben ik geleerd, dus doe ik ook graag weer mee bij de challenge bij hen :)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! Groetjes, Gina

17 opmerkingen:

  1. Het is zeker een schatje om te zien!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje !
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje ! Gefeliciteerd met je gastDT !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie met een prachtige digi!
    Je hebt een hele job aan al je gastDT-kaartjes, maar wel tof hé!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Gina....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd Gina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje in die zachte kleurtjes Gina...de sketch heel mooi uitgewerkt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je als GD gemaakt. De digi is heel schattig en heb je echt prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina, ook jouw GDT kaatje is prachtig, en toch weer heel anders als de mijne, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card Gina, such a lovely girlie design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gina,
    Wat een fris kaartje heb je gemaakt. Ik vind het altijd leuk zo' n stans waar precies en plaatje op past. Staat mooi door dat randje. En handig dat de wolkjes nu op de goede plek zitten....😉
    Leuk he om gastdesigner te mogen zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig lief kaartje Gina - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje deze kaart Gina! De wolkjes zijn perfect geplaatst en wat heb je de digi lief ingekleurd :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je gemaakt Gina.
    Hartstikke leuk dat je deze maand onze GDT bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow heel mooi, gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, Gina...leuk dat je deze maand onze GDT bent!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen