Volgers

zondag 4 oktober 2015

Hart van blaadjes

Die mini herfstblaadjes van Marianne Design zijn zo natuurgetrouw nagemaakt. Ik ben er dol op!
Ik heb ze in verschillende herfstkleurtjes uitgestanst en toen groeide het idee om er een hart van blaadjes mee te maken.

Hierbij mijn tweede bijdrage voor de Marianne Design Kreadivas Challenge #14.


Gebruikte materialen: Cr1336 Punch die - Autumn leaves; Lr0373 Creatable Acorn with leaf; Lr0374 Creatable Garden rake; Cr1225 Craftable Hart; Ak0060 Knipvel Eline's Woodland Christmas; Pl1505 Project NL - Actief (T)huis; Paperbloc Shabby Chic PK9121

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkaart Gina! Heel leuk het hart vol herfstbladeren :) Ik ben dol op de herfst hihi
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gááf Gina zoals je de bladeren op dat hart verwerkt hebt. Ik ben er weg van, het is een superleuke kaart .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke herfstkaart, mooimet het hart vol blaadjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG herfstkaartje Gina...zo mooi gedaan dat hart opgevuld met die mooie herfstblaadjes....ook de andere accentjes zijn prachtig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gina ik heb het een en ander gemist hier bij jou ...
    Prachtige kaartjes allemaal. Jouw laatste kaartje is ook weer super mooi ... prachtige herfstblaadjes in hele mooie herfstkleurtjes ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke herfstkaart Gina!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee het hart met blaadjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Gina, dar ben je denk ik wel ff zoet mee geweest!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, ik word er helemaal vrolijk van. Mooi al die verschillende blaadjes. De boom op je mooie kerstkaart is werkelijk prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een origineel idee om je hart met aangeharkte baadjes te vullen Gina, een super lief MD kaartje is het geworden , succes maar weer bij Marianne Design Kreadivas, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very nice card design!Thank you so much for sharing this wonderful card idea with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen