Volgers

zaterdag 4 juli 2015

Brievenbus

nu ja, eigenlijk is het geen brievenbus, maar de omgebouwde lantaarn van Marianne Design :)
Creatable Lantaarn XL LR0190


Ik heb al een paar keer een kaartje gemaakt en dan als finishing touch, 'de tekststempel'...
en daar gaat het mis... De tekst staat er niet netjes op, niet genoeg doorgedrukt, te veel doorgedrukt, beetje scheef...

en ja, dan gaan we dat kaartje opnieuw maken he...

Dus drukken we tekst op een apart uitgestanst stukje of tegenwoordig doe ik de grote velum-truk :)
Ik stempel de tekst op een stukje velum en plak dat op de juiste plek... zo komt de achtergrond ook nog tot zijn recht...


Het stukje 'HIER is het' komt van de stempel 'HIER is het feestje', PL1505 van MD. Leek me leuk er iets anders aan te koppelen...

Het muurtje heb ik eerst nog eens door een brikstenen embossingmal gehaald.

PS:dit is mijn tweede inzending bij  Marianne Design Kreadivas
Challenge #11 Alles geht mit Marianne design + Option Umzug ,neue Wohnung /ein neues Haus

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

6 opmerkingen:

  1. Weer zo'n super leuk idee voor een verhuiskaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan....en inderdaad wel net zo veilig om op apart papier te stempelen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig uitgewerkt!
    Waarmee plak je dan je vellum? Ik vind dat zelf zo moeilijk, je ziet er altijd de kleefband of lijm door...
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Gina! Je ziet helemaal niet dat het een omgekeerde lantaarn is :) Het lijkt echt op een brievenbus! Het vellum is een super leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Origineel idee de lantaarn als brievenbus te gebruiken, Fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas, lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolout originelle Karte ,ich bin begeistert das ist mal etwas ganz anderes!
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen