Volgers

vrijdag 24 april 2015

Geboortekaartjes

Ik ben vandaag de hele dag zoet geweest :) Gisterenavond telefoon...

Mijn mama is overgrootmoeder geworden, zus oma, neefje papa en ik heb dus een achterneefje gekregen! Mijn eerste :)

Het is een jongetje en hij noemt Kasper. Hij is een beetje vroeger dan verwacht, maar alles is prima met mama en baby...

Dus ik vandaag aan de slag om kaartjes te maken.

Dit zijn ze geworden:


 
 
 
Ik vond het wel leuk om drie bij elkaar horende kaartjes te maken, maar wat heb ik daar weer lang over gedaan... Ik ben wel tevreden met het resultaat. Straks gaan ze in de enveloppe..

Groetjes iedereen en alvast een fijn weekend !

Bij Cards en Scrap loopt een challenge waarbij je je favoriete mal, stempel... kan gebruiken. Nu moet ik zeggen... die ballonnetjes van Marianne Design (Party Balloon PP1401) hebben al hun werk mogen doen en het alfabet, ook van Marianne Design (letters Kasper, COL1350 Alfabet) zijn ook één van mijn favorietjes. Ik vind het hele mooie vrolijke letters. Die komen altijd wel van pas!
Daarom zou ik deze serie, of toch het kaartje van Kasper..., willen laten meedoen bij hun challenge. Het prijsje is tenslotte ook 'Marianne Design' :)


10 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Gina! Wel tof om alle kaartjes in dezelfde lijn te maken...
    En proficiat met de familieuitbreiding, wat ben jij dan nu: groottante?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...eerlijk gezegd, geen idee... zou wel kunnen... ? Ik heb geen grote familie, dus elke rang extra is nieuw voor mij :)

      Verwijderen
  2. Wauw Gina!!! Wat een prachtige geboortekaarten! Zo ontzettend leuk dat je er een serie van hebt gemaakt :) Ik vind ze helemaal geweldig! Gefeliciteerd met je achterneefje!!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Gina. Leuk om een serie te maken. Allemaal dezelfde opzet en toch allemaal anders.
    Gefeliciteerd met de familie-uitbreiding
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Leuk ook om iedereen een kaart te sturen. En nog van harte gefeliciteerd
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Gina.
    Allemaal het zelfde idee en toch anders.
    Leuk om iedereen een kaartje te sturen.
    Gefeliciteerd nog!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gina gefeliciteerd !
    Wat een prachtige kaartjes allemaal ... ik kan best geloven dat je daar een tijdje zoet mee bent geweest ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous collection of cards Gina, they are so pretty.
    Congratulations, I hope Mother and Baby are well.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen