Volgers

vrijdag 27 maart 2015

Mannenkaart

Er lopen momenteel een paar challenges waar een mannenkaart wordt gevraagd...

De stansmal van Marianne Design L0330 (het 2 pk'tje) leent zich hier uitstekend toe. Ik heb het drie keer uitgestanst en in 3D weer opgebouwd.  Achter het plaatje heb ik ruimte gelaten voor een klein labeltje.

Verder gebruikt: PK9103 Noir&Blanc; EC0096 - clear stamps - Eline's Vintage; Cs0881 Stempel Van harte gefeliciteerd; stempel 'jarig' uit Col1314 Tab with text - NL; Cr1299 Craftable Banners; reepje washitape en plakpareltjes



Dit kaartje wil ik laten meedoen aan volgende challenges:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart ! Mooi zo monochromatic !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mannenkaart Gina....heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt in een mannelijke kleur!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi mannenkaartje Gina....en het autootje....schitterend eendje....ik ben daar altijd nog een beetje gevoelig voor als ik dat zie....heb jaren zo'n autootje gereden....knalrood....die is nu een jaar of 7 weg....er zaten geen gordels in achterin....en ik gebruikte hem voor de kleinkids ....dus moest er een andere komen....nu rijd ik een opel agila....de kids noemen hem nu "Oma's kliko".....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique, stoere mannenkaart Gina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe mannenkaart in black&white!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mannenkaart zo in één kleur. Leuk dat je mee doet met de challenge van Marianne's Design divas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful black and white card!!!
    Thanks for join us at Marianne Design Divas!
    Greetings,
    DT Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zwart en wit MD mannekaartje, origineel met de label die er uit steekt,
    Fijn dat je kon meedoen bij Marianne Design Divas challenge..tot snel en succes,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen