Volgers

zaterdag 20 december 2014

Tussen alle kerstkaartjes door...

Welkom Gaby op mijn blog! en dank je wel voor het complimentje over mijn hondje. Ik ben intussen ook een blog voor haar opgestart http://beetleke.blogspot.be/ 
Deze ga ik nog verder aanvullen met al haar avonturen! Ga gerust eens een kijkje nemen!

Dus, tussen alle kerstkaartjes door... dit verjaardagskaartje voor mijn broer(tje) - hij wordt vandaag 58.

Het is een rechthoekige kaart, maar ik heb de foto in een vierkant moeten plakken, want ik kreeg 'm niet recht opgeladen in blogger? Het is een heel eenvoudige kaart met één klein detail... de das die ik heb proberen te knopen :) Is eens iets anders dan een strikje...


Detail van de wagen. Ik denk dat dit een 3d plaatje is van studio light (tbz 580037).
 
Wat een blitse CAR !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten